17 Lektorių komanda

Giedrė Vaitiekūnaitė. HR akademija įkūrėja ir lektorė

Giedrė vaitiekūnaitė-urbanovič

HR procesai organizacijoje: atlygio valdymas

HR Hint Online įkūrėja, sėkmingo personalo valdymo profesionalė, veiklos ir karjeros trenerė, lektorė ir savirealizacijos seminarų autorė. 15+ metų patirtis personalo valdymo srityje skirtinguose verslo sektoriuose 5+ metų patirtis vadovaujant personalo valdymo skyriams Žmogiškųjų išteklių ir pokyčių valdymo magistro laipsnis Baltijos koučingo centras – “Leader As A Coach” progama/ICF sertifikatas (2018)

Šiame procese personalo valdymo specialistui keliami dideli lūkesčiai iš darbuotojų ir aukšti reikalavimai iš vadovų. Todėl labai svarbu aiškiai suvokti principus ir gebėti taikyti konkrečias priemones. Susitiko metu aptarsime iššūkius, kurie lemia atlygio sistemų tvarumą ir kuriamą vertę. Ieškosime atsakymų į klausimus:  kas įtakoja atlygio sistemų tvarumą ir kuriamą vertę? Koks galėtų būti veiksmų planas ir pagrindiniai žingsniai, kuriant atlygio sistemas?

Dr. Tomas Bagdanskis

Teisiniai personalo valdymo aspektai

ILAW LEXTAL vadovaujantis partneris, darbo teisės ekspertas, praktikuojantis advokatas nuo 2002 metų, specializuojasi darbo teisės, įmonių teisės, sutarčių teisės ir atstovavimo teismuose srityse, taip pat naujojo Darbo kodekso projekto rengimo grupės narys, Darbo kodekso komentaro bendraautoris. Įtakingų tarptautinių teisės žinynų „Best Lawyers", „Chambers Europe" ir „Legal 500" advokatas įvardijamas kaip vienas geriausių darbo teisės advokatų Lietuvoje. 

Savo temoje atskleisiu kaip personalo vadybos klausimai susiję su teisiniais klausimais. Aptarsime pagrindinius HR valdymo etapus: darbuotojų poreikio nustatymą ir valdymą, įdarbinimą, motyvavimą, ugdymą, etiką, pokyčius, išsiskyrimą. Iš organizacijos pusės, pirmiausia, eina santykių su kolektyvu klausimas, susitarimai su darbuotojais, kurie be galo įvairūs. Kaip tai susieti su teise, kad veiktų išvien – apie tai ir pakalbėsiu. Ne kartą esu sakęs, kad “geras personalistas yra kartu ir geras darbo teisės žinovas”, nes “geri” žino kas veikia, ir kas neveikia iš teisinės pusės.

ERnesta galinienė

HR tendencijos Lietuvoje ir pasaulyje

ACME Grupės žmonių ir kultūros padalinio vadovė, tsu HR ir komunikacijos profesionalų komanda įgyvendiname savo veiklą daugiau nei dvylikoje ACME Grupės įmonių.

Šioje temoje apžvelgsiu svarbiausias HR srities tendencijas, tokias kaip veiklos vertinimas, darbuotojų motyvavimas, talentų valdymas, darbuotojų patirties kūrimas. Pristatysiu praktinius pavyzdžius, kaip tendencijas būtų galima įgyvendinti jūsų veikloje bei ką praktiškai esame įgyvendinę savo įmonėje. Padiskutuosime apie naujus požiūrius į HR srities valdymą bei kas iš tiesų yra atgyvena ir kodėl vieni ar kiti dalykai nebepasiteisina, aptarsime personalo vadovo ir komandos rolę, pasitarsime, kokių pokyčių svarbu imtis jau dabar ir ką kaip prioritetą įtraukti į savo dienotvarkę.

Asta Mikalajūnienė HR akademija

ASTA MIKALAJŪNIENĖ

HR procesai organizacijoje: DARBdavio įvaizdžio formavimas

Sertifikuota personalo valdymo bei darbdavio įvaizdžio formavimo profesionalė. 8+ metų patirtis personalo valdymo srityje Verslo ir administravimo magistro laipsnis Darbdavio įvaizdžio formavimo sertifikatas (Employer Brand Leadership, Australia, 2019) Sertifikatas personalo valdymo strategijoje ir praktikoje (PVPA, 160 valandų, 2018) Sertifikatas personalo valdymo standarte (PVPA, 80 valandų, 2015) Sertifikatai projektų įgyveninimo ir kokybės audito srityse Idialogue mentorė personalo valdymo srityje

Darbdavio įvaizdis– tai įmonės reputacija, darbdavio vertės pasiūlymas darbuotojui. Darbdavio įvaizdis parodo, kiek įmonė patraukli kaip darbdavys, ar tai yra geidžiama darbovietė. 
N
evengiamai kalbėsime apie darbuotojų pritraukimo, įsitraukimo ir išlaikymo iniciatyvas. Aptarsime kaip išsigryninti darbdavio vertės pasiūlymą? Kaip viską sudėti į strategiją?

OLga Kairienė

Asmeninis prekės ženklas

Personalo specialistams tai privalumas ar būtinybė?!
Vytauto Didžiojo Universiteto (ekonomikos ir vadybos fakulteto) asmeninio prekės ženklo programos lektorė, mokymų trenerė, turinti 10 metų patirtį personalo srityje - atranka, talentų valdymas, karjeros planavimas, mokymų vedimas („Aprangos grupė”).

Praktinės paskaitos metu apžvelgsime asmeninio prekės ženklo naudą ir svarbą personalo specialistams, sužinosime kokie žingsniai yra būtini bei kaip turėtų atrodyti socialinių tinklų paskyros formuojant asmeninį prekės ženklą, kuris kurtų vertę tiek organizacijai, tiek asmeniškai. 

“Nepretenduoju tapti Jūsų prekės ženklo eksperte, nes ekspertai čia esate Jūs! Mano užduotis – tiesiog padėti Jums tuo patikėti ir išdrįsti savo žiniomis pasidalinti su pasauliu virtualioje erdvėje. Jūsų prekės ženklo #NaujasStartas – mano prioritetas!” 

 

Danguolė Subačienė. HR akademija lekrtorė

DANGUOLĖ SUBAČIENĖ

darbuotojų UGDYMAS

20+ metų patirtis personalo valdymo srityje. Ekonomikos ir teisės magistro laipsnis (Vilniaus universitetas) Sertifikuota mokymo specialistė (Tarptautinė INTOSAI organizacija) Ilgametė vienos pažangiausių personalo valdyme Lietuvos institucijų personalo vadovė (institucija buvo PVPA rengto geriausios personalo valdymo praktikos konkurso finalininkė) PVPA ir „Versli Lietuva“ mentorė

Šių dienų verslo pasaulyje ugdyti (-s) tampa būtina sąlyga norint ne tik pirmauti, bet ir išgyventi. Pagrindinis tikslas yra supažindinti kaip nuosekliai kurti įmonėje besimokančios organizacijos kultūrą. 
Kalbėsime apie tai, kodėl šių dienų verslo pasaulyje ugdyti (-s) tampa būtina sąlyga Kaip parinkti tinkamas mokymo priemones, mokymosi modelį? Kaip vertinti mokymų efektyvumą?

Jei svajoji tapti tikru HR profesionalu, nori pasitikrinti ir praplėsti žinias bei būti bendraminčių, kurie padėtų tobulinant personalo valdymą Tavo įmonėje, aplinkoje - TAVO VIETA ČIA.

HR akademija

SAULIUS ALKSNIS

Mentorystė – jos vertė darbuotojams ir organizacijai

Karjeros vystymo ir mentorystės temų ekspertas, vienintelis Lietuvoje sertifikuotas EMCC (European Mentoring and Coaching Council) Global organizacijos narys.

Paskaitos metu Saulius pristatys mentorystę ir jos vertę organizacijai bei darbuotojams, o taip pat leis praktiškai patirti pagrindines neformalaus ugdymo kompetencijas bei jų svarbą. Uoga ant torto – galimybė susipažinti su praktiniais vidinės mentorystės programos sukūrimo žingsniais bei gyvais praktiniais pavyzdžiais.

Vytautas Siaurusaitis

HR rodikliai ir praktiniai šių rodiklių analizavimo pavyzdžiai.

Verslo konsultantas prekybos procesų efektyvumo ir kokybės gerinimo klausimais, “įdarbinant” verslo duomenis. Konsultacijos HR profesionalams, kaip išnaudoti duomenų analitiką jų veikloje. 17 metų vadovavimo patirtis prekybos ir paslaugų srityje.

Per metus Lietuvoje darbo užmokesčiui sumokama daugiau kaip 18 mlrd. Eur, o pagal darbo sutartis dirba daugiau kaip 1,2 mln. darbuotojų. Pasidalinsime patirtimi ir nemokamu įrankiu BI free Sodra, kurio pagalba greitai rasite detaliausius darbo užmokesčio duomenis ir tendencijas už paskutinius 4 metus (įmonės, sektoriaus ar savivaldybės lygyje).

VIKTORIJA CAP-LITVINIENĖ

HR procesai organizacijoje: darbuotojų paieška ir atranka

11+ metų patirtis personalo valdymo srityje privačiame sektoriuje (prekyba, paslaugos) Verslo psichologijos magistro laipsnis (MRU) 4 metai praktikos su darbuotojų atrankos projektais ir 10.000 kontaktų LinkedIN. Mindfullness praktiko sertifikatas NLP praktiko sertifikatas

Ieškoti naujų darbuotojų tenka kiekvienai organizacijai. Dalinsimės praktiniais patarimais ir lengvai pritaikomais įrankiais, kad atrankos procesas būtų patogus, efektyvus ir kokybiškas.

Paskaitoje aiškinsimės kaip išsigryninti naujo darbuotojo poreikį? Kokie atrankos proceso korektiškumo principai? Testai ir praktinės užduotys, rekomendacijų tikrinimas, kandidatų palyginimas.

 

HR Akademija lektorė Neringa Petrauskaitė
„We Are Marketing" partnerė ir strategė turinti daugiau nei 15 metų patirtį rinkodaroje. Ji taip pat yra 12 metų patirtį turinti Vilniaus Universiteto lektorė, kur magistrantams veda verslumo ir kūrybiškumo paskaitas bei praktinius užsiėmimus.

NERINGA PETRAUSKAITĖ

HR ir Marketingistų tandemas:

ko galime pasimokyti vieni iš kitų?
Per savo patirtį tiek dirbant įmonėje, tiek vėliau įkūrus agentūrą Neringai nuolat tekdavo glaudžiai bendradarbiauti su personalo vadovais. Šiandien šis bendradarbiavimas dažniausiai vyksta jai vadovaujant darbdavio įvaizdžio strategijos formavimo ir komunikacijos projektuose, todėl ji puikiai supranta personalo vadovų aktualijas, nuolat girdi grįžtamąjį ryšį, kaip kandidatai reaguoja į darbdavių komunikaciją ir pati būdama darbdavė puikiai supranta darbuotojų pritraukimo iššūkius.

Aptarsime bendruosius rinkodaros principus, kuriais vadovaujasi savo veikloje kiekvienas marketingistas planuodamas darbą su tiksline auditorija. Peržiūrėsime kartu keletą darbo skelbimų ir pasidalinsiu įžvalgomis, ką iš ties „tarp eilučių” apie jūsų įmonę nuskaito potencialus kandidatas; aptarsime ar iš ties tai yra tinkamos žinutės patraukti tikslinės auditorijos dėmesį. Aptarsime, procesą, kaip žinutes darbo skelbime išgryninti taip, jog jos rezonuotų tam idealiam kandidatui.
Pasidalinsiu keletu kūrybiškumo metodų, kaip nesudėtinga sugeneruoti idėją darbuotojų paieškos kampanijai.
Pasidalinsiu pavyzdžiu, kuomet glaudžiai bendradarbiaudami su personalo vadovais darbuotojų atrankos kampaniją pavertėme įvaizdžio formavimo kampanija: ko reikia, kad to paties rezultato galėtų pasiekti ir kitų įmonių personalo vadovai.

Inga Radzevičienė. HR akademija lektorė

INGA RADZEVIČIENĖ

Darbo santykių ir organizacinės struktūros valdymas

Sukaupusi didesnę nei 10 metų darbo patirtį Inga įsitikino, kad organizacijos skirtingos, o personalo valdymo procesai tie patys, tik akcentai kiekvienoje organizacijoje dedami kiti. Vilniaus Universitetas – Tarptautinis verslas, Tarptautinis Marketingas ir prekyba Personalo valdymo profesionalų asociacijos sertifikatas „Personalo valdymo strategija ir praktika (160 valandų)“ Personalo valdymo profesionalų asociacijos narė LINPRA personalo vadovų klubo narė Vilniaus Jeruzalės darbo rinkos mokymo centro tarybos narė.

Kiekvienai organizacijai reikia darbuotojų, kurie savo indėliu prisidėtų prie jos tikslų įgyvendinimo. Tuo tarpu, žmonėms reikia vietos, kur jie realizuotų savo potencialą ir talentus. Veiklos valdymo procesas yra metodų ir būdų visuma, kuriais vadovai ir darbuotojai susiderina. 

Paskaitoje lyginsime tradicinį vs naują veiklos valdymo modelį; HR darbuotojų ir vadovų pasiruošimą pokalbiams bei kas vyksta po jų.

DiaNA ZARUMSKIENė

darbuotojų adaptcija

Holistinė koučerė, lektorė, HR specialistė, sertifikuota MasterMind moderatorė ir himalajų jogos praktikė. Per 20 sėkmingos karjeros metų tarptautinėse kompanijose sukaupta didelė vadovaujamo darbo bei personalo valdymo patirtis.

Kiekvienoje įmonėje, dažniau ar rečiau, daugiau ar mažiau pradeda dirbti nauji darbuotojai. Darbdaviai vis dar mano, kad svarbiausia yra įsidarbinti tinkamą darbuotoją ir mažai kreipia dėmesio į naujoko adaptacijos procesą, tam, kad jis kuo greičiau taptų pilnaverčiu organizacijos nariu ir pradėtų kurti vertę įmonei. Paskaitoje taip pat aptsrsime kokie penki pagrindiniai naujoko adaptacijos etapai ir kokie kertiniai veiksmai kiekviename iš jų? Kaip įvertinti naujo darbuotojo adaptaciją ir kokie matavimo įrankiai?



Indrė Strolė - HR akademija. Lektorė

Indrė STROLĖ

Naujokų adaptacijos architektūra:

metų kelionė nuo svajonės iki realybės
Workshopas remiantis SBA praktiniu atveju

Dėmesio – kolektyve naujokas! Padėkime jam sklandžiai tapti kuriančios ir laiminčios komandos dalimi! Efektyvi SBA group darbuotojų adaptacija užtikrina verslo veiklų tęstinumą, nuoseklų darbuotojų žinių ir įgūdžių vystymą bei ilgalaikę motyvaciją daryti karjerą grupėje. Paskaitoje pasidalinsime SBA grupėje esančiu personalo valdymo procesu tiek administracijos, tiek gamybos darbuotojams, papasakosime apie kylančius iššūkius ir laimėjimus.

HR akademija. Virginija Pūraitė. Personalo valdymo procesu mokymai

Virginija Pūraitė

TEMA: Gamybos darbininkų adaptacija

Workshopas remiantis SBA praktiniu atveju

Dėmesio – kolektyve naujokas! Padėkime jam sklandžiai tapti kuriančios ir laiminčios komandos dalimi! Efektyvi SBA group darbuotojų adaptacija užtikrina verslo veiklų tęstinumą, nuoseklų darbuotojų žinių ir įgūdžių vystymą bei ilgalaikę motyvaciją daryti karjerą grupėje. Paskaitoje pasidalinsime SBA grupėje esančiu personalo valdymo procesu tiek administracijos, tiek gamybos darbuotojams, papasakosime apie kylančius iššūkius ir laimėjimus.

HR akademijos pranešėja Laura Hamidova

Laura Hamidova

HR ir CEO tandemas:

Kodėl šis bendradarbiavimas yra vienas svarbiausių siekiant organizacijos tikslų?
Savo karjerą Žmogiškųjų Išteklių srityje Laura pradėjo “Det.Al Aluminius” ir “Vest Consulting” įmonėse Azerbaidžane. Taip pat dirbo tarptautinėje Britų Naftos įmonėje “AMEC” HR koordinatore, tuo metu, kai įmonė turėjo sutartį su BP (British Petroleum) dėl EMS Naftos ir Dujų inžinerijos ir projektavimo darbų. Po to Laura prisijungė prie “Moore Stephens”, kaip Talentų Įgijimo vadybininkė. 2013 metais ji įkūrė savo įmonę - „FireWorks HRM“. Įmonė, šiuo metu dirbanti su įvairiomis verslo įmonėmis skirtinguose sektoriuose, teikianti HR valdymo paslaugas.

Produktyvių CEO ir HR departamento santykių palaikymas gali padėti užtikrinti, kad verslas turi reikiamus darbuotojus, kad galėtų atlikti reikiamą darbą. Sėkmingi CEO pripažįsta, kad be HR indėlio jie negali numatyti įgūdžių, žinių ir patirties, reikalingų strateginiams tikslams pasiekti. HR departamentas/skyrius taip pat gali padėti CEO suprasti, kas vyksta darbo vietoje, atlikdamas darbuotojų apklausas. Efektyvus CEO tada gali empatiškai ir nuoširdžiai reaguoti į darbuotojų problemas ir pagerinti produktyvumą. Teigiami santykiai tarp HR ir CEO gali rodyti bendrą organizacijos sveikatą

VIJA URBANAVIČIENĖ

VIDINĖ KOMUNIKACIJA

Vidinės komunikacijos konsultantė ir praktikė, komunikacijos srityje dirba daugiau nei 10 metų. Vija yra pirmosios lietuviškos knygos apie vidinę komunikaciją "Organizacija, kuri susikalba", bendraatorė, "Partners in Comms" bendraįkūrėja. Savo ekspertines žinias Vija taikė Olandijos banke „ING", „Lietuvos energijoje", „Barclays",„Telia".Už pokyčių bei kultūros stiprinimo projektus laimėjusi du pasaulinius Komunikacijos asociacijos IABC (Vašingtone, JAV) apdovanojimus, taip pat „PR Impact" ir Geriausios Personalo Praktikos apdovanojimus 2017 m. Sertifikuota trenerė, vedusi mokymus 4 kontinentuose.

Turbūt nerasime įmonės, kurios žodyne nebūtų šių dviejų žodžių “VIDINĖ KOMUNIKACIJA”. Bet ar visi vienodai supranta apie ką tai yra?Akademijoje Vija dalinsis efektyvios pokyčių komunikacijos subtilybėmis – ką daryti, ir kaip planuoti komunikaciją, kad darbuotojai į pokyčius įsitrauktų kuo greičiau? Ar gali būti komunikacijos per daug? Kokie pagrindiniai žingsniai norint pradėti vidinės komunikacijos projektą įmonėje? 

Danguolė Subačienė. HR akademija lektorė

DANGUOLĖ SUBAČIENĖ

Organizacinė kultūra

20+ metų patirtis personalo valdymo srityje. Ekonomikos ir teisės magistro laipsnis (Vilniaus universitetas) Sertifikuota mokymo specialistė (Tarptautinė INTOSAI organizacija) Ilgametė vienos pažangiausių personalo valdyme Lietuvos institucijų personalo vadovė (institucija buvo PVPA rengto geriausios personalo valdymo praktikos konkurso finalininkė) PVPA ir „Versli Lietuva“ mentorė

Gaila, bet dar daugelyje organizacijų kultūros sąmoningam formavimui skiriama per mažai dėmesio ir nesuvokiama, kokią didelę įtaka organizacinė kultūra turi įmonėsvrezultatams. Dažniausias pasiteisinimas – nėra laiko, tai niekai, mums reikia dirbti, mums reikia rezultato, pas mus viskas okAr tikrai? 

Koks personalisto vaidmuo formuojant organizacinę struktūrą ir kokios priemonės čia gali padėti? Kaip įveikti darbuotojų pasipriešinimą organizacinės kultūros keitimui? Kokie galėtų būt žingsniai ir kaip formuoti ir/ar keisti organizacinę kultūrą?

 

Inga Radzevičienė. HR akademija lektorė

INGA RADZEVIČIENĖ

Darbuotojų veiklos valdymas

Sukaupusi didesnę nei 10 metų darbo patirtį Inga įsitikino, kad organizacijos skirtingos, o personalo valdymo procesai tie patys, tik akcentai kiekvienoje organizacijoje dedami kiti. Vilniaus Universitetas – Tarptautinis verslas, Tarptautinis Marketingas ir prekyba Personalo valdymo profesionalų asociacijos sertifikatas „Personalo valdymo strategija ir praktika (160 valandų)“ Personalo valdymo profesionalų asociacijos narė LINPRA personalo vadovų klubo narė Vilniaus Jeruzalės darbo rinkos mokymo centro tarybos narė.

Kiekvienai organizacijai reikia darbuotojų, kurie savo indėliu prisidėtų prie jos tikslų įgyvendinimo. Tuo tarpu, žmonėms reikia vietos, kur jie realizuotų savo potencialą ir talentus. Veiklos valdymo procesas yra metodų ir būdų visuma, kuriais vadovai ir darbuotojai susiderina. 

Paskaitoje lyginsime tradicinį vs naują veiklos valdymo modelį; HR darbuotojų ir vadovų pasiruošimą pokalbiams bei kas vyksta po jų?

Diana Palivonienė

Ką ir kodėl profesionalus HR specialistas turi išmanyti apie organizacijos veiklą?

OVC Consulting partnerė ir konsultantė, turinti 19+ metų patirties organizacijų konsultavimo ir mokymų srityje. Sertifikuota vadybos konsultantė (CMC), EFQM modelio vertinimo ekspertė (EFQM assessor), Sertifikuota DiSC® konsultantė .

Svarbiausi organizacijos „statybiniai blokai”. Kur yra personalo valdymo funkcijos vieta tarp jų? Ką personalo valdymo specialistas turi išmanyti, kad būtų vertingu partneriu įmonės verslo vadovams? Kaip naudingiausia dalyvauti įmonės valdymo procesuose? Kaip nusistatyti personalo valdymo funkcijos tikslus ir iniciatyvas, kad jie būtų prasmingi ir tiesiogiai prisidėtų prie įmonės tikslų įgyvendinimo?

 

ATNAUJINTA 9-ių savaičių PROGRAMA!

Jei svajoji tapti tikru HR profesionalu, nori pasitikrinti ir praplėsti žinias bei būti bendraminčių, kurie padėtų tobulinant personalo valdymą Tavo įmonėje, aplinkoje - TAVO VIETA ČIA.