16 Lektorių komanda

Viktorija Cap-Litvinienė HR akademija

VIKTORIJA CAP-LITVINIENĖ

HR Hint Online personalo projektų vadovė
APIE LEKTORĘ:

11+ metų patirtis personalo valdymo srityje privačiame sektoriuje (prekyba, paslaugos). Verslo psichologijos magistro laipsnis (MRU)
4 metai praktikos su darbuotojų atrankos projektais ir 10.000 + kontaktų LinkedIN. Mindfullness ir NLP  sertifikatas

HR procesai organizacijoje

1. darbuotojų paieška ir atranka

  • Ką reiškia „tinkamo žmogaus pritraukimas“? Kokių kompetencijų (bendrųjų, vadybinių, specialybės) organizacijos pozicijai reikia?
  • Kaip susitarti su vadovu dėl būtinųjų pozicijos kompetencijų?
  • Kaip tinkamai /aiškiai paruošti išorinę komunikaciją kandidatams apie laisvą poziciją
  • Kokius pasitelkiame kanalus sklaidai? Kas ir kokiais atvejais mūsų organizacijoje veikia?
  • Kaip pasiruošiame žmonių vertinimui (tikrai tinka/abejonės/rizikos/tikrai netinka) atrankos procese?

Ieškoti naujų darbuotojų tenka kiekvienai organizacijai. Dalinsimės praktiniais patarimais ir lengvai pritaikomais įrankiais, kad atrankos procesas būtų patogus, efektyvus ir kokybiškas.

Paskaitoje aiškinsimės kaip išsigryninti naujo darbuotojo poreikį? Kokie atrankos proceso korektiškumo principai? Testai ir praktinės užduotys, rekomendacijų tikrinimas, kandidatų palyginimas.

Kiekviena organizacija ieško žmonių, kurie būdami savimi, su savo talentais, su savo profesinėmis kompetencijomis bei asmeninėmis stiprybėmis ir pomėgiais papildys Jūsų komandą ir sukurs vertę organizacijai.

+ papildanti tema!

HR Akademija lektorė Neringa Petrauskaitė

NERINGA PETRAUSKAITĖ

„We Are Marketing" partnerė ir strategė
APIE LEKTORĘ:

„We Are Marketing” partnerė ir strategė turinti daugiau nei 15 metų patirtį rinkodaroje. Ji taip pat yra 12 metų patirtį turinti Vilniaus Universiteto lektorė, kur magistrantams veda verslumo ir kūrybiškumo paskaitas bei praktinius užsiėmimus.

HR ir Marketingistų tandemas:

ko galime pasimokyti vieni iš kitų?

  • Aptarsime bendruosius rinkodaros principus, kuriais vadovaujasi savo veikloje kiekvienas marketingistas planuodamas darbą su tiksline auditorija
  • Peržiūrėsime kartu keletą darbo skelbimų ir pasidalinsiu įžvalgomis, ką iš ties „tarp eilučių” apie jūsų įmonę nuskaito potencialus kandidatas; aptarsime ar iš ties tai yra tinkamos žinutės patraukti tikslinės auditorijos dėmesį
  • Aptarsime, procesą, kaip žinutes darbo skelbime išgryninti taip, jog jos rezonuotų tam idealiam kandidatui
  • Pasidalinsiu keletu kūrybiškumo metodų, kaip nesudėtinga sugeneruoti idėją darbuotojų paieškos kampanijai
  • Pasidalinsiu pavyzdžiu, kuomet glaudžiai bendradarbiaudami su personalo vadovais darbuotojų atrankos kampaniją pavertėme įvaizdžio formavimo kampanija: ko reikia, kad to paties rezultato galėtų pasiekti ir kitų įmonių personalo vadovai

Per savo patirtį tiek dirbant įmonėje, tiek vėliau įkūrus agentūrą Neringai nuolat tekdavo glaudžiai bendradarbiauti su personalo vadovais. Šiandien šis bendradarbiavimas dažniausiai vyksta jai vadovaujant darbdavio įvaizdžio strategijos formavimo ir komunikacijos projektuose, todėl ji puikiai supranta personalo vadovų aktualijas, nuolat girdi grįžtamąjį ryšį, kaip kandidatai reaguoja į darbdavių komunikaciją ir pati būdama darbdavė puikiai supranta darbuotojų pritraukimo iššūkius.

Giedrė Vaitiekūnaitė. Karjeros Trenerė. HR Hint Online įkūrėja ir vadovė

Giedrė vaitiekūnaitė-urbanovič

"HR Hint Online" įkūrėja
APIE LEKTORĘ:

HR Hint Online įkūrėja, sėkmingo personalo valdymo profesionalė, veiklos ir karjeros trenerė, lektorė ir savirealizacijos seminarų autorė. Praktinė patirtis kuriant, pertvarkant ir diegiant personalo valdymo procesus skirtingo dydžio ir sektoriaus organizacijose užtikrina gilų supratimą bei gebėjimą greitai sukurti vertę personalo valdymo procesuose. 15+ metų patirtis personalo valdymo srityje skirtinguose verslo sektoriuose 5+ metų patirtis vadovaujant personalo valdymo skyriams, Žmogiškųjų išteklių ir pokyčių valdymo magistro laipsnis.

HR procesai organizacijoje

2. DARBUOTOJŲ ADAPTCIJA

  • Penki pagrindiniai naujoko adaptacijos etapai ir veiksmai, kuriuos reikia atlikti.
  • Priemonės ir įrankiai palengvinantys vadovų darbą, nes šiame procese pagrindinį vaidmenį atlieka būtent jie.
  • Adaptacijos kokybės matavimo priemonės ir būdai.

Kiekvienoje įmonėje dažniau ar rečiau, daugiau ar mažiau – pradeda dirbti nauji darbuotojai. Darbdaviai vis dar mano, kad svarbiausia yra surasti ir įsidarbinti tinkamą darbuotoją, o adaptacijai dažnai energijos bei laiko nelieka, nes juk reikia pradėti dirbti. O visgi tam, kad darbuotojas kuo greičiau taptų pilnaverčiu organizacijos nariu ir pradėtų kurti vertę įmonei – jam reikia skirti laiko. Ir visai nesvarbus – tas darbuotojas yra eilinis specialistas, ar aukšto lygio vadovas.

Darbuotojų adaptacija - vienas bazinių personalo valdymo procesų, kuris turi didžiulę įtaką kiekvieno naujoko tolimesniems rezultatams.

+ papildanti tema!

Andželika Keršytė

Nekilnojamojo Turto bendrovės CITUS pardavimų vadovė
Sutikite, kad kiekviename žingsnyje tenka pardavinėti: kandidatams - organizaciją, vadovams - naujų iniciatyvų vertę, kolegoms - ekstra žingsnio svarbą.

HR ir SALES tandemas:

Ko HR specialistai gali išmokti iš Pardavimo profesionalų?

  • Taigi ko mes personalistai dar neišmokome iš pardavėjų?
  • Ką turime žinoti, kai norime “parduoti” idėją taip, kad ne tik mes vieni organizacijoje ja gyventume
  • Kokios asmeninės savybės reikalingos parduoti? Ar jos tik įgimtos ar visgi galime įgyti?
  • Kokius namų darbus turime padaryti ir kokie “pardavimo” etapai?

Tiems, kam teko užimti TIKRAS personalistų roles organizacijose – sutiks, kad kiekviename žingsnyje tenka pardavinėti: kandidatams – organizaciją, vadovams – naujų iniciatyvų vertę, kolegoms – ekstra žingsnio svarbą.

Visgi susiduriame su nesėkmių istorijomis: Turiu labai gerą idėją, bet vadovai nepatvirtina jos. Inicijavome įdomų projetą organizacijoje, bet darbuotojai visai neįsitraukę – išleidome pinigus/patyrėme nesėkmę. Išėjau iš darbo, nes man neleido prisidėti prie įdomesnių HR procesų ir visą laiką skirdavau tik administravimui

Inga Radzevičienė. HR akademija lektorė

INGA RADZEVIČIENĖ

HR Hint Online personalo projektų vadovė, konsultantė
APIE LEKTORĘ:

Sukaupusi didesnę nei 10 metų darbo patirtį Inga įsitikino, kad organizacijos skirtingos, o personalo valdymo procesai tie patys, tik akcentai kiekvienoje organizacijoje dedami kiti.
Vilniaus Universitetas – Tarptautinis verslas, Tarptautinis Marketingas ir prekyba. Personalo valdymo profesionalų asociacijos sertifikatas „Personalo valdymo strategija ir praktika (160 valandų)“. Personalo valdymo profesionalų asociacijos narė. LINPRA personalo vadovų klubo narė. Vilniaus Jeruzalės darbo rinkos mokymo centro tarybos narė.

HR procesai organizacijoje

3. Darbuotojų veiklos valdymas

  • Kaip suderinti įmonės ir individualius tikslus?
  • Koks yra veiklos valdymo procesas žingsnis po žingsnio
  • Kaip galėtų atrodyti kompetencijų ir tikslų išgryninimas?
  • Kokios yra veiklos valdymo proceso priemonės ir kiek svarbus grįžtamasis ryšys?

Dažniausia užduodamas klausimas, susijęs su šia tema – „Ar vis dar aktualu?“.  Dažniausiai išgirstamai klaida – „Mes ir taip pasikalbame“. Man veiklos valdymas yra visų HR procesų branduolys, kurį turint struktūruotą, sistemingą, galima pasiekti puikiausių veiklos rezultatų. Tai yra kalba tarp vadovo ir darbuotojo, tai yra galimybė realizuoti potencialą, atrasti ir ugdyti talentus ir tai gali būti raktas pasiekti pačius ambicingiausiu tikslus.

Viskas yra apie sutarimą – kai organizacijoje visi kalbėsime „viena kalba“, daugelis iššūkių taps paprastesni ir lengviau išsprendžiami.

+ papildanti tema!

HR akademija

Diana Palivonienė

OVC Consulting partnerė ir konsultantė
APIE LEKTORĘ:

OVC Consulting partnerė ir konsultantė, turinti 19+ metų patirties organizacijų konsultavimo ir mokymų srityje. Sertifikuota vadybos konsultantė (CMC), EFQM modelio vertinimo ekspertė (EFQM assessor), Sertifikuota DiSC® konsultantė.

Ką ir kodėl profesionalus HR specialistas

turi išmanyti apie organizacijos veiklą?

  • Geras personalo valdymo specialistas – koks jis? Tas, kuris susišneka su vadovais jų kalba, kuris yra personalo valdymo procesų ekspertas?
  • Tas, kuris puikiai sutaria su žmonėmis? Kuris supranta verslą ir žino, ko nori vadovai?
  • Kur yra HR vieta organizacijoje?
  • Ką galime geriausio duoti vadovams?
  • Ką turime žinoti apie organizacijos procesus ir kur mums geriau nekišti nosies?
  • Nuo ko pradėti, kai turime tikslą tapti kompetentingu HR partneriu?

Svarbiausi organizacijos „statybiniai blokai”. Kur yra personalo valdymo funkcijos vieta tarp jų? Ką personalo valdymo specialistas turi išmanyti, kad būtų vertingu partneriu įmonės verslo vadovams? Kaip naudingiausia dalyvauti įmonės valdymo procesuose? Kaip nusistatyti personalo valdymo funkcijos tikslus ir iniciatyvas, kad jie būtų prasmingi ir tiesiogiai prisidėtų prie įmonės tikslų įgyvendinimo?

 

Danguolė Subačienė. HR akademija lekrtorė

DANGUOLĖ SUBAČIENĖ

HR Hint Online personalo projektų vadovė
APIE LEKTORĘ:

HR profesionalė, (virš 20 metų)  kurios veikla šioje srityje apėmė nuo personalo administravimo iki sudėtingiausių personalo valdymo sprendimų kuriant  ir diegiant ugdymo, kompetencijų, motyvavimo, veiklos vertinimo sistemas, IT programas, iš pagrindų keičiant organizacijos kultūrą. Danguolė yra Personalo vadovų klubo narė, PVPA ir “Versli Lietuva” mentorė, perduodanti patirtį kitiems kolegom.  Yra sertifikuota tarptautinės organizacijos INTOSAI mokymo specialistė. 

HR procesai organizacijoje

4. darbuotojų UGDYMAS

  • Kas yra ugdymas ir kodėl jis svarbus

  • Koks HR vaidmuo kuriant ugdymo sistemą, ugdymo metodus ir procesą?

  • Kaip panaudoti organizacijos potencialą? Kaip kurti besimokančią organizaciją? 

  • Kokius žingsnius reikia atlikti, kad  mokymas taptų efektyvesnis?

Pasauliui keičiantis neįmanomais tempais, negali nesikeisti žmogus, darbuotojas, vadovas. Tampa nebeaktualu ką išmokome kažkada, reikia mokytis čia ir dabar, reikia galvoti ir strateguoti ko mums reikės ateityje ir sudaryti sąlygas organizacijai vystytis panaudojant savo žmonių potencialą. Tai sudėtingas iššūkis organizacijai, bet neišvengiamai jį reikia priimti ir atsakyti sau į klausimus.

Organizacijos pareiga sukurti darbuotojams tinkamas sąlygas mokytis, o mokytis ir ugdytis - tai jau darbuotojo atsakomybė.

+ papildanti tema!

HR akademija

SAULIUS ALKSNIS

Mentorystės ambasadorius
APIE LEKTORIŲ:

Karjeros vystymo ir mentorystės temų ekspertas, kuris padeda ir įkvepia organizacijas auginti ir motyvuoti vidinius darbuotojus diegiant mentorystės programas bei konsultuojant vidinės karjeros klausimais, taip realizuojant darbuotojų potencialą ir ugdant jų lyderystę. Pirmasis Lietuvoje sertifikuotas EMCC (European Mentoring and Coaching Council) Global organizacijos narys, kurios sistemoje stiprina susijusias kompetencijas ir kryptingai kaupia profesinę patirtį. Vien tik per 2021 metus Saulius pakonsultavo 25 įmones bei apmokė 500 Mentorių, o vystoma karjeros mentorystės platforma “idialogue” 455 jos dalyvius įkvėpė ilgalaikiui profesiniui šuoliui.

MENTORYSTĖ

ir jos vertė darbuotojams ir organizacijai

Paskaitos metu Saulius pristatys mentorystę ir jos vertę organizacijai bei darbuotojams, o taip pat leis praktiškai patirti pagrindines neformalaus ugdymo kompetencijas bei jų svarbą. Uoga ant torto – galimybė susipažinti su praktiniais vidinės mentorystės programos sukūrimo žingsniais bei gyvais praktiniais pavyzdžiais. “Seek improvement, not perfection” – sako Saulius

Mentorystė, pastaruoju metu, vis dažniau linksniuojamas terminas. Tai visgi kas tai, kokie jos tikslai, kuo tai skiriasi nuo tiesiog "mokymo", konsultavimo ar koučingo?

Jei svajoji tapti tikru HR profesionalu, nori pasitikrinti ir praplėsti žinias bei būti bendraminčių, kurie padėtų tobulinant personalo valdymą Tavo įmonėje, aplinkoje - TAVO VIETA ČIA.

Giedrė Vaitiekūnaitė. HR akademija įkūrėja ir lektorė

Giedrė vaitiekūnaitė-urbanovič

"HR Hint Online" įkūrėja
APIE LEKTORĘ:

HR Hint Online įkūrėja, sėkmingo personalo valdymo profesionalė, veiklos ir karjeros trenerė, lektorė ir savirealizacijos seminarų autorė. Praktinė patirtis kuriant, pertvarkant ir diegiant personalo valdymo procesus skirtingo dydžio ir sektoriaus organizacijose užtikrina gilų supratimą bei gebėjimą greitai sukurti vertę personalo valdymo procesuose. 15+ metų patirtis personalo valdymo srityje skirtinguose verslo sektoriuose 5+ metų patirtis vadovaujant personalo valdymo skyriams, Žmogiškųjų išteklių ir pokyčių valdymo magistro laipsnis.

HR procesai organizacijoje

5. atlygio valdymas

  • Mokymų metu aptarsime iššūkius, kurie lemia atlygio sistemų tvarumą bei kuriamą vertę ir kaip juos suvaldyti.
  • Pagrindinius namų darbus ir užduotis, kurios turi būti atliktos atnaujinant ar kuriant atlygio valdymo sistemas organizacijose.
  • Priemones ir įrankius palengvinančiuss personalo valdymo specialistų darbą bei  argumentus, kurie padeda įtraukti vadovus į proceso kūrimą ir palaikymą.

Atlygio valdymo procese personalo valdymo specialistui keliami dideli lūkesčiai iš darbuotojų ir aukšti reikalavimai iš vadovų. Todėl labai svarbu aiškiai suvokti atlygio sistemų esmę; personalo skyriaus, vadovų vaidmenį proceso etapuose ir turėti paprastų priemonių arsenalą, kad atlygio valdymo sistemos sukūrimas netaptų neįveikiama užduotimi. Paskaitos metu pasidalinsiu 5 pagrindiniais etapais, kuriuos reikia įgyvendinti gavus užduotį sukurti ar atnaujinti atlygio valdymo sistemą.

Atlygio valdymas personalo valdymo procesų visumoje - lyg vyšnia ant torto.

+ papildanti tema!

Vytautas Siaurusaitis. HR akademija lektorius

Vytautas Siaurusaitis

DAY Q ANALYTICS vadovas, verslo konsultantas
APIE LEKTORIŲ:

Daugiau nei 17 metų vadovavimo patirtis prekybos ir paslaugų srityje. Verslo konsultantas procesų efektyvumo ir kokybės gerinimo klausimais, paremtais duomenų analitika. Konsultacijos HR profesionalams, kaip išnaudoti duomenų analitiką jų veikloje.

HR rodikliai

ir praktiniai šių rodiklių analizavimo pavyzdžiai.

  • Kaip atsirinkti, ką matuoti ir ką skaičiuoti? Kaip nenuklysti į kraštutinumus?
  • Kaip ugdyti analitikškumo kompetenciją, jei skaičių pasaulis yra greičiau kosmosas, nei savas kiemas?
  • Ko iš tiesų nori vadovai, sakydami, kad HR’as turėtų stiprinti savo analitiškumo kompetenciją?
  • Kaip reikia paruošti organizaciją, vadovus ir kokius namų darbus reikia padaryti mums patiems, personalo valdymo specialistams, kad pradėtume dirbti su HR analitika?
HR analitika jau kuris laikas yra viena tų sričių, apie kurią daug kalbama kai užduodami klausimai: kaip kilstelėti personalo valdymo kokybę, kaip daugiau atitikti organizacijos poreikius, kaip suprasti ir atliepti darbuotojų poreikius. Vadovai (remiantis HR Hint Online atlikta 2021 apklausa) analitiškumą vertina kaip vieną silpniausių savo personalo vadovų kompetencijų. 

 

Per metus Lietuvoje darbo užmokesčiui sumokama daugiau kaip 18 mlrd. Eur, o pagal darbo sutartis dirba daugiau kaip 1,2 mln. darbuotojų. Pasidalinsime patirtimi ir nemokamu įrankiu BIfree Sodra, kurio pagalba greitai rasite detaliausius darbo užmokesčio duomenis ir tendencijas už paskutinius 4 metus (įmonės, sektoriaus ar savivaldybės lygyje). Aptarsime į kokius HR valdymo rodiklius koncentruotis ir kaip juos panaudoti sukuriant vertę organizacijai.

Danguolė Subačienė. HR akademija lektorė

DANGUOLĖ SUBAČIENĖ

HR Hint Online personalo projektų vadovė
APIE LEKTORĘ:

HR profesionalė, (virš 20 metų)  kurios veikla šioje srityje apėmė nuo personalo administravimo iki sudėtingiausių personalo valdymo sprendimų kuriant  ir diegiant ugdymo, kompetencijų, motyvavimo, veiklos vertinimo sistemas, IT programas, iš pagrindų keičiant organizacijos kultūrą. Danguolė yra Personalo vadovų klubo narė, PVPA ir “Versli Lietuva” mentorė, perduodanti patirtį kitiems kolegom.  Yra sertifikuota tarptautinės organizacijos INTOSAI mokymo specialistė. 

HR procesai organizacijoje

6. Organizacinė kultūra

  • Kas tai yra OK ir kodėl ji tokia svarbi?

  • Kaip suprasti, kada OK yra tinkama?

  • Kokie svarbiausi žingsniai kuriant/keičiant OK?

  • OK elementai ir jų praktinai pavyzdžiai

  • Klaidos ir receptai kuriant OK

  • Ką ir kodėl verta matuoti?

Vis daugiau organizacijų suvokia, kad ne strategijos, o žmonės yra svarbiausi. Gyvename amžiuje kai keičiasi mūsų įpročiai, suvokimas, bendravimas, todėl kiekviena organizacija, siekdama išlaikyti žmones, turi galvoti ne apie juos kaip visumą, o pamatyti ir pajausti kiekvieną iš jų ir sudaryti sąlygas jam būti toje organizacijoje padedant jam realizuoti jo asmenines vertybes. Kalbėsimės kaip kurti tokią kultūrą.

Organizacijos kultūros kūrimas - tai ne vertybių surašymas ant popieriaus, tai jų apgyvendinimas žmonių širdyse.

+ papildanti tema!

HR akademija. Vija Urbonavičienė. Personalo valdymo procesu mokymai

VIJA URBANAVIČIENĖ

Vidinės komunikacijos konsultantė ir praktikė
APIE LEKTORĘ:

Vidinės komunikacijos konsultantė ir praktikė, komunikacijos srityje dirba daugiau nei 10 metų. Vija yra pirmosios lietuviškos knygos apie vidinę komunikaciją “Organizacija, kuri susikalba”, bendraatorė, “Partners in Comms” bendraįkūrėja. Savo ekspertines žinias Vija taikė Olandijos banke „ING”, „Lietuvos energijoje”, „Barclays”,„Telia”.Už pokyčių bei kultūros stiprinimo projektus laimėjusi du pasaulinius Komunikacijos asociacijos IABC (Vašingtone, JAV) apdovanojimus, taip pat „PR Impact” ir Geriausios Personalo Praktikos apdovanojimus 2017 m. Sertifikuota trenerė, vedusi mokymus 4 kontinentuose.

VIDINĖ KOMUNIKACIJA

  • Nuo ko pradėti kai gauni užduotį stiprinti vidinę komunikaciją?
  • Kaip įtraukti visus darbuotojus į vidinės komunikacijos procesą?
  • Ar gali būti komunikacijos per daug?
  • Kokie tie trys pagrindiniai žingsniai norint pradėti vidinės komunikacijos projektą įmonėje?

Turbūt nerasime įmonės, kurios žodyne nebūtų šių dviejų žodžių “VIDINĖ KOMUNIKACIJA”. Bet ar visi vienodai supranta apie ką tai yra?Akademijoje Vija dalinsis efektyvios pokyčių komunikacijos subtilybėmis – ką daryti, ir kaip planuoti komunikaciją, kad darbuotojai į pokyčius įsitrauktų kuo greičiau? Ar gali būti komunikacijos per daug? Kokie pagrindiniai žingsniai norint pradėti vidinės komunikacijos projektą įmonėje? 

Turbūt nerasime įmonės, kurios žodyne nebūtų šių dviejų žodžių "VIDINĖ KOMUNIKACIJA". Bet ar visi vienodai supranta apie ką mes čia?
HR akademijos pranešėja Laura Hamidova

Laura Hamidova

FireWorks HRM vadovė, Karjeros konsultantė
APIE LEKTORĘ:

Laura įgijo teisės ir socialinių studijų bakalauro ir magistro laipsnius Khazar Universitete (Azerbaidžanas). Ji turi Wales Universiteto (Didžioji Britanija) Žmogiškųjų Išteklių valdymo (HRM) sertifikatą. O nuo 2017-ų metų Laura tapo SHRM sertifikuota profesionalė (www.shrm.org). 

praktinis workshop'as!

HR ir CEO tandemas:

Kodėl šis bendradarbiavimas yra vienas svarbiausių siekiant organizacijos tikslų?

Produktyvių CEO ir HR departamento santykių palaikymas gali padėti užtikrinti, kad verslas turi reikiamus darbuotojus, kad galėtų atlikti reikiamą darbą. Sėkmingi CEO pripažįsta, kad be HR indėlio jie negali numatyti įgūdžių, žinių ir patirties, reikalingų strateginiams tikslams pasiekti. HR departamentas/skyrius taip pat gali padėti CEO suprasti, kas vyksta darbo vietoje, atlikdamas darbuotojų apklausas. Efektyvus CEO tada gali empatiškai ir nuoširdžiai reaguoti į darbuotojų problemas ir pagerinti produktyvumą. Teigiami santykiai tarp HR ir CEO gali rodyti bendrą organizacijos sveikatą.

Inga Radzevičienė. HR akademija lektorė

INGA RADZEVIČIENĖ

HR Hint Online personalo projektų vadovė, konsultantė
APIE LEKTORĘ:

Sukaupusi didesnę nei 10 metų darbo patirtį Inga įsitikino, kad organizacijos skirtingos, o personalo valdymo procesai tie patys, tik akcentai kiekvienoje organizacijoje dedami kiti.
Vilniaus Universitetas – Tarptautinis verslas, Tarptautinis Marketingas ir prekyba. Personalo valdymo profesionalų asociacijos sertifikatas „Personalo valdymo strategija ir praktika (160 valandų)“. Personalo valdymo profesionalų asociacijos narė. LINPRA personalo vadovų klubo narė. Vilniaus Jeruzalės darbo rinkos mokymo centro tarybos narė.

HR procesai organizacijoje

7. Darbo santykių ir organizacinės struktūros valdymas

  • Koks personalo specialisto vaidmuo formuojant organizacinę struktūrą
  • Kaip darbo santykių procese darbus pasidaryti greitai ir paprastai
  • Pagrindiniai dokumentai ir tvarkos, kurios yra būtinos organizacijose
  • Mini auditas pagal HR Hint Online metodiką

Viską reikia kaupti, nieko negalima sunaikinti. Viską reikia įforminti, nieko negalima atsisakyti. Girdėta situacija, tiesa? Šioje temoje ieškosim atsakymų ir sprendimo būdų, kaip labai rutininį ir mažiausiai įdomų darbo santykių valdymo darbą paversti į struktūruotą sistemą, kur prireiktų kaip galima mažiau pastangų ir visada užtektų laiko kitiems HR valdymo procesams. Mano temos  kviestinis lektorius Tomas Bagdanskis visą teorinę dalį parems praktiniais pavyzdžiais ir patarimais, todėl, tikiu, kad po šios mokymų dalies bus galima jaustis drąsiai ir darbo santykių procesinius darbus pasidaryti greitai ir paprastai.

„viskas yra gerai, kol yra gerai“ - todėl labai svarbu tvarkingas ir teisinius reikalavimus atitinkantis darbo santykių procesas, bei visiems vienodai suprantama organizacinė struktūra. Žinant „kaip“ ir „ką“ belieka imti ir daryti.

+ papildanti tema!

HR akademija lektorius Dr. tomas Bagdanskis

Dr. Tomas Bagdanskis

ILAW LEXTAL vadovaujantis partneris, darbo teisės ekspertas
APIE LEKTORIŲ:

ILAW LEXTAL vadovaujantis partneris, darbo teisės ekspertas, praktikuojantis advokatas nuo 2002 metų, specializuojasi darbo teisės, įmonių teisės, sutarčių teisės ir atstovavimo teismuose srityse, taip pat naujojo Darbo kodekso projekto rengimo grupės narys, Darbo kodekso komentaro bendraautoris. Įtakingų tarptautinių teisės žinynų „Best Lawyers”, „Chambers Europe” ir „Legal 500″ advokatas įvardijamas kaip vienas geriausių darbo teisės advokatų Lietuvoje. 

Teisiniai personalo valdymo aspektai

Savo temoje atskleisiu kaip personalo vadybos klausimai susiję su teisiniais klausimais. Aptarsime pagrindinius HR valdymo etapus: darbuotojų poreikio nustatymą ir valdymą, įdarbinimą, motyvavimą, ugdymą, etiką, pokyčius, išsiskyrimą. Iš organizacijos pusės, pirmiausia, eina santykių su kolektyvu klausimas, susitarimai su darbuotojais, kurie be galo įvairūs. Kaip tai susieti su teise, kad veiktų išvien – apie tai ir pakalbėsiu. Ne kartą esu sakęs, kad “geras personalistas yra kartu ir geras darbo teisės žinovas”, nes “geri” žino kas veikia, ir kas neveikia iš teisinės pusės.

Geras personalistas yra kartu ir geras darbo teisės žinovas", nes "geri" žino kas veikia, ir kas neveikia iš teisinės pusės.
Asta Mikalajūnienė HR akademija

ASTA MIKALAJŪNIENĖ

APIE LEKTORĘ:

Sertifikuota personalo valdymo (Personalo valdymo profesionalų asociacija – PVPA) ir darbdavio įvaizdžio formavimo (Employer Brand Leadership, Australia) profesionalė, darbdavio identiteto strategė, turinti daugiau nei 8 metų patirtį personalo srityje lietuviško kapitalo, viešojo sektoriaus bei tarptautinėje įmonėje. Sėkmingas personalo valdymo procesų kūrimas nuo nulio, sudėtingų darbinių situacijų sprendimas, o taip pat sąmoningas teigiamos kandidatų ir darbuotojų patirties dizainas. Įmonių konsultavimas darbdavio identiteto formavimo klausimais, kandidatų bei darbuotojų kelionės auditai ir rekomendacijos, ką ir kaip galima daryti geriau.

HR procesai organizacijoje

8. DARBdavio identiteto formavimas

  • Kodėl verta sąmoningai su šia tema dirbti?
  • Darbdavio identiteto formavimo procesas. Nuo ko pradėti?
  • Kaip atlikti kandidatų ir darbuotojų kelionės auditus, o taip pat konkurentų analizę?
  • Kaip atrodo darbdavio identiteto formavimo strategija?
  • Kaip pamatuoti savo pastangas?
  • Gerosios praktikos pavyzdžiai Lietuvoje ir užsienyje.

Darbo rinkos situacija Lietuvoje darosi vis sudėtingesnė. Jei prieš keletą metų apie darbdavio identitetą galvojo tik tarptautinės įmonės, šiuo metu su tuo dirba įvairių sektorių įmonės, tarp jų vis daugiau gamybinių ar prekybos. Tačiau vis dar nemažai įmonių įsivaizduoja, kad tai vienkartinis, ar kelių kampanijų projektas, kuris išspręs samdos, kaitos ar įsitraukimo problemas. Realybėje tai nuolatinis procesas, kuomet įgyvendinant strategiją reikia nuolat stebėti rinką, analizuoti savo tikslines auditorijas, lanksčiai prisitaikyti ir tinkamu laiku bei vietoje pateikti kandidatų žinias ir kompetencijas atitinkantį pasiūlymą.

"Viskas prasideda įmonės viduje. Tvarus darbdavio identiteto formavimas prasideda nuo laimingų darbuotojų, kurie teigiamai atsiliepia apie įmonę, nori būti ambasadoriais bei komunikuoti apie savo teigiamą patirtį. Turint tvirtą pagrindą galima sėkmingai judėti toliau su išorinės komunikacijos kampanijomis"

+ papildanti tema!

OLga Kairienė

Asmeninio prekės ženklo edukatorė
APIE LEKTORĘ:

Asmeninio prekės ženklo edukatorė, mokymų trenerė, “Ambasadorių Akademija” bendraįkūrėja – darbdavio įvaizdžio ir darbuotojų komunikacijos konsultantė, verslo psichologė, turinti 10 metų personalo valdymo patirtį.

Asmeninis prekės ženklas HR SPECIALISTUI

privalumas ar būtinybė?!

  • Kas yra asmeninis prekės ženklas ir kodėl jis yra svarbus?
  • Kokia situacija su personalo valdymo specialistų asmeniniu prekės ženklu Lietuvoje? Ar mes pakankamai su juo dirbame?
  • Kokia vertė organizacijai, kai jos personalo valdymo specialisto asmeninis prekės ženklas yra stiprus?
  • Kokie pirmieji žingsniai turėtų būti formuojant APŽ, jei nieko su tuo nesame darę?

Praktinės paskaitos metu apžvelgsime asmeninio prekės ženklo naudą ir svarbą personalo specialistams, sužinosime kokie žingsniai yra būtini bei kaip turėtų atrodyti socialinių tinklų paskyros formuojant asmeninį prekės ženklą, kuris kurtų vertę tiek organizacijai, tiek asmeniškai.

Olga įkvėps kurti nuoširdų, atpažįstamą ir vientisą asmeninį prekės ženklą bei pasidalins įžvalgomis, kurios padės organizacijoms įtraukti darbuotojus į darnią komunikaciją socialiniuose tinkluose.

Jūsų prekės ženklo #NaujasStartas - mano prioritetas!”
Zita Krūkonytė-Tery. HR akademija lektorė, HR Hint Online personalo projektų vadovė

ZITA KRŪKONYTĖ-TERY

HR Hint Online personalo projektų vadovė
APIE LEKTORĘ:

HR profesionalė, turinti 15+ metų patirtį lietuviškose ir tarptautinėse kompanijose, vystant HR valdymo procesus bei buriant komandas 7 skirtingose industrijose: statyboje, gamyboje, prekyboje, viešbučių ir restoranų versluose, aviacijoje, automobilių gamybos, prekybos bei aptarnavimo įmonėse, IT sektoriuje; 7+ metų Personalo valdymo patirtis 100 FTSE organizacijoje IHG bei Personalo valdymo lyderio rolė dviejų automobilių industrijos gigantų „Inchcape” (250 FTSE) ir „BMW” įsigijime ir sujungime Lietuvoje.

+ papildoma tema!

PROJEKTŲ VALDYMAS HR

kaip veikti ir vesti, kad būtų įgyvendinti pokyčiai?

  • Kaip apsibrėžti projekto dedamąsias?
    Kuo skiriasi projekto iniciavimas nuo planavimo?
  • Kaip apsibrėžti projektų apimtį siekiant sėkmės projekte?
  • Kaip valdyti pokyčius per projektus?
  • Kaip įsivertinti projektų valdymo brandą?

Kiekvienos organizacijos personalo žmonės arba personalo vadovai veda arba yra daugybės organizacijos projektų dalis, bet kaip vesti projektus ar būti PMO dalimi moko nedaug kas. Tad aš siūlau trumpą ir konkretų įvadą į tai kaip Inicijuoti → Planuoti → Įgyvendinti → Užbaigti projektus.

Tema aktuali ir man asmeniškai kiekvieną dieną konsultuojant klientus Personalo valdymo klausimais ir gerinant Personalo valdymo lygį Lietuvos organizacijose. „Mano stiprybė – pokyčių įgyvendinimas organizacijose, kuriose stinga gerosios Personalo valdymo praktikos. Nuoširdžiai tikiu, kad dirbdami partnerystėje su vadovais ir verslo lyderiais mes kiekvieną dieną mokomės vis naujų dalykų, o tai ir yra tai – dėl ko verta stengtis” – sako Zita.

Siūlau trumpą ir konkretų įvadą į tai, kaip Inicijuoti → Planuoti → Įgyvendinti → Užbaigti projektus.

ERnesta galinienė

ACME Grupės žmonių ir kultūros padalinio vadovė
APIE LEKTORIŲ:

ACME Grupės žmonių ir kultūros padalinio vadovė, su HR ir komunikacijos profesionalų komanda įgyvendiname savo veiklą daugiau nei dvylikoje ACME Grupės įmonių.

+ papildoma tema!

Personalo vadovo ateities dienotvarkė

  • Apžvelgsime svarbiausias HR srities tendencijas, tokias kaip veiklos vertinimas, darbuotojų motyvavimas, talentų valdymas, darbuotojų patirties kūrimas.
  • Pristatysiu praktinius pavyzdžius, kaip tendencijas būtų galima įgyvendinti jūsų veikloje bei ką praktiškai esame įgyvendinę savo įmonėje.
  • Padiskutuosime apie naujus požiūrius į HR srities valdymą bei kas iš tiesų yra atgyvena ir kodėl vieni ar kiti dalykai nebepasiteisina.
  • Aptarsime personalo vadovo ir komandos rolę
  • Pasitarsime, kokių pokyčių svarbu imtis jau dabar ir ką kaip prioritetą įtraukti į savo dienotvarkę.

Mano karjera prasidėjo nuo darbuotojų atrankų ir išorinių konsultacijų srities ir tęsėsi prekybinėse Lietuvos įmonėse kuriant HR procesus bei įrankius, įgyvendinant HR ir komunikacijos strategijas. Esu praktikė, daug domiuosi savo veiklos sritimi ir mielai dalinuosi žiniomis su savo profesijos kolegomis. Vertinu kiekvieną patirtą sėkmę ir nesėkmę bei nuoširdžiai myliu savo darbą.

HR‘as – tai ne tik sritis, suteikianti dideles saviraiškos galimybes, tai sritis, skatinanti smalsauti, o kartais reikalaujanti drąsos ir rizikos.

Jei svajoji tapti tikru HR profesionalu, nori pasitikrinti ir praplėsti žinias bei būti bendraminčių, kurie padėtų tobulinant personalo valdymą Tavo įmonėje, aplinkoje - TAVO VIETA ČIA.